Wednesday, July 6, 2011

Zhi Neng Xiang Nian Ni 只能想念你 - Jam Hsiao 蕭敬騰




Composed and written by the amazing Tanya Chua! :D

作詞:蔡健雅 作曲:蔡健雅

愛 失去的愛 討不回來
我還有話想對你說
捨不得說 來不及說
離別的話最難說出口
你會找到新的生活
我會收起我的難過
相信一切都是值得
就放心去吧
祝你幸福和快樂 自由的飛
有天使在你身旁 就放心走吧
除了記得你燦爛笑容聲音以外
只能想念你

愛 失去的愛 討不回來
我還有話想對你說
捨不得說 來不及說
離別的話最難說出口
你會找到新的生活
我會收起我的難過
相信一切都是值得
就放心去吧
祝你幸福和快樂 自由的飛
有天使在你身旁 就放心走吧
除了記得你燦爛笑容聲音以外
只能想念你 想念你 想念你

就放心去吧
祝你幸福和快樂 自由的飛
有天使在你身旁 就放心走吧
除了記得你燦爛笑容聲音以外
只能想念你 想念你 想念你

----------------------------------
Love,
lost love,
can't be gathered back
There's still things I want to tell you
Things that I should've said,
things that I didn't say in time
Farewells are the hardest

You'll find a new life
I'll pick up my sorrows
Believing that everything was worth it
Don't worry and just go

Wishing you joy and happiness
freedom to fly
and guardian angels by your side
Don't worry and just go

Aside from remembering your bright smiles and voice,
I can only think of you (I can only miss you)

No comments:

Post a Comment