Wednesday, May 25, 2011

Hao De Shi Qing 好的事情 - Yen-J 嚴爵



作詞:嚴爵、黃婷 作曲:嚴爵

休息是為了走更長的路
你就是我的旅途
都是因為你 我一直漫步

想要跟你一起走到最後
但我遺失了地圖
誰給誰束縛 誰比誰辛苦
愛到深處才會領悟

好的事情 最後雖然結束
感動十分 就有十分滿足
謝謝你 是你陪我走過那些路
痛 是以後無法再給你幸福

好的事情 也許能夠重複
感動時分 就算紛紛模糊
不要哭 至少你和我記得很清楚
愛 是為彼此祝福

想要跟你一起走到最後
但我遺失了地圖
誰給誰束縛 誰比誰辛苦
愛到深處才會領悟

好的事情 最後雖然結束
感動十分 就有十分滿足
謝謝你 是你陪我走過那些路
痛 是以後無法再給你幸福

好的事情 也許能夠重複
感動時分 就算紛紛模糊
不要哭 至少你和我記得很清楚
愛 是為彼此祝福

不要哭 至少你和我記得很清楚
愛 是為彼此祝福

Credits: tw.kkbox.com
--------------------------------------------------

Taking a rest is for the long road ahead
You're my journey
All because of you, I keep on walking

I wished to walk with you to the very end
But I lost my map
Which one of us ended it all?
Which one of us suffered more pain?
We'll only know when love is deep

Good things, even if they come to an end
Being moved to the fullest, means that I was fully contented
Thank you, for accompanying me along the way
Hurting, because I won't be able to give you happiness anymore

Good things, perhaps they can be relived again
Moments of feeling moved, even if they seem blurry
Don't cry, at least you and I remember them clearly
In love, we would want the best for each other (wish each other well)

No comments:

Post a Comment